Retourneren
Let op: digitale downloads kunnen niet geretourneerd worden.
Elke bestelling die wordt geplaatst, wordt met veel liefde en aandacht ingepakt en verzonden. Het kan echter voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent. Dat is jammer, maar het is natuurlijk geen enkel probleem om (een deel van) je bestelling te retourneren.
Onbeschadigde artikelen kun je onder bepaalde voorwaarden retourneren:
-
Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling kun je een retour aanmelden, dit mag uiteraard zonder opgaaf van reden. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. Deze termijn geldt ook voor afgeprijsde artikelen.
-
Meld je retour aan door het onderstaande retourformulier in te vullen en te versturen. Je retour wordt dan aangemeld bij de klantenservice.
-
Na aanmelding van je retour heb je nog 14 dagen de tijd om het retourpakket terug te sturen.
-
Het product of de artikelen moeten in originele en onbeschadigde staat en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele verpakking worden teruggestuurd. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kan deze waardevermindering van het product aan je doorberekend worden. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Let op! Retourzendingen zijn voor de kosten en risico van de koper. Dit houdt in dat Planjeweek.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Gepersonaliseerde planners, maatwerk producten en/of printables kunnen helaas niet retour gestuurd worden.
Stappenplan retourneren
Let op: heb je betaald via Klarna? Geef aub zelf geen retour of wijzigingen door aan Klarna maar laat ons de terugbetaling voor je in orde maken.
Indien aan de bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, dan kun je (een deel van) je bestelling als volgt retourneren:
Stap 1. Meld je retour aan door het onderstaande retourformulier in te vullen en te versturen. Je retour wordt dan aangemeld bij de klantenservice.
Stap 2. Verpak de artikelen en eventuele extra’s weer netjes en stevig in de verpakking waarin je je bestelling hebt ontvangen.
Stap 3. Schrijf onderstaand retouradres op de verpakking:
Planjeweek.nl
Herik 6
5803 EL Venray
Stap 4. Frankeer het pakket en breng deze naar een brievenbus of PostNL servicepunt. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Bewaar je verzendbewijs goed.
Stap 5. Zodra je retour door mij (in goede staat) is ontvangen dan stuur ik jou een mailtje en dan regel ik de terugbetaling op basis van de keuze die je hebt gemaakt via het retourformulier. Het aankoopbedrag (inclusief betaalde verzendkosten voor de heenzending, tenzij je een deel van je bestelling houdt) of een deel daarvan zal binnen 5 werkdagen terug op jouw bankrekening gestort worden of in mindering gebracht worden op je Klarna factuur. Als je hebt gekozen voor shoptegoed dan zal dit in je account worden bijgeschreven. Mocht het geretourneerde product beschadigd zijn, dan kan ik deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met aandacht en zorg ervoor dat je je retourpakket goed en stevig verpakt.
Vul a.u.b. de volgende gegevens duidelijk en volledig in zodat jouw retour goed kan worden verwerkt.
Retourformulier
Let op! Nadat je op "verstuur" hebt geklikt, wordt het bericht verzonden naar de klantenservice. Je ontvang hier geen bevestiging van.
Vragen over retourneren
Ontvang ik nog een bevestiging na het versturen van het retourformulier?
Nee, zodra je het bovenstaande formulier compleet hebt ingevuld en op "verstuur" hebt geklikt, kun je er vanuit gaan dat het bericht goed is aangekomen. Je ontvang hier verder ook geen bevestiging van dus je kunt je retour ook gelijk in orde maken en opsturen. Zodra je retour ontvangen en verwerkt is, ontvang je hier bericht over.
Kan ik één of meerdere artikelen ook ruilen?
Ja, het is helemaal geen probleem om één of meerdere artikelen te ruilen als je van gedachten bent veranderd. Neem hiervoor even contact met mij op. Als je bestelling nog niet verzonden is dan ga ik proberen of jouw order nog aangepast kan worden. Is jouw bestelling al bezorgd? Dan kun je de artikelen die je wilt ruilen terugsturen en zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Je draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact met mij op als je per ongeluk een verkeerd bezorgadres hebt doorgegeven. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Als de bestelling al naar je onderweg is dan zal het pakket hoogstwaarschijnlijk door de vervoerder retour worden gestuurd.
Heb je een andere vraag?
Neem dan even contact op met mij via de contactpagina. Ik help je graag en zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.