Veelgestelde vragen
Categorieën
Bestellen en betalen
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Kan er nog iets worden aangepast?
In principe kan dit zeker, mits je direct contact opneemt per email of whatsapp (snelste optie!) zodat ik dit nog op tijd kan regelen voor je. De voorraad en de verwerking van alle bestellingen bevinden zich op een andere locatie, dus het is van belang om je aanpassing zo snel mogelijk door te geven zodat ik de order nog kan laten aanpassen of tegenhouden. Heb je al een track en trace mail ontvangen? Dan is je bestelling al verwerkt door het magazijn en daarom helaas niet meer mogelijk om je bestelling aan te passen.
Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?
Je kunt jouw bestelling betalen via iDEAL, Bancontact, Klarna of Creditcard. Als zakelijke klant kun je ook kiezen voor betaling achteraf per factuur, maar dit staat niet tussen de standaard betaalmethoden tijdens het afrekenen. Deze optie is alleen via de klantenservice mogelijk.
Welke rekeninggegevens kan ik gebruiken als ik heb gekozen voor ‘Vooraf overmaken’?
Je kunt jouw bestelling betalen door het totaalbedrag over te maken naar:
Rekeningnummer: NL38KNAB0257465642
Bic: KNABNL2H
T.a.v. Planjeweek.nl
Waarom zie ik Stripe als ik betaal via iDeal, Bancontact, Klarna of Creditcard?
Stripe is het bedrijf dat voor Planjeweek.nl deze betalingen verzorgt. Vandaar dat je deze naam tegenkomt als je de betaling in orde maakt.
Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat de order in ons systeem is aangemerkt als ‘verzonden’. Het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling. Mocht je hier toch niet helemaal uitkomen, dan kun je het beste contact opnemen met Klarna zelf. Maar natuurlijk kunnen wij ook altijd even met je meekijken!
Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vergeet dan niet als extra optie ‘Inpakken als cadeautje’ met het artikel mee te bestellen. Vul vervolgens bij het factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingenveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn cadeautje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk ingepakt is. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingenveld een boodschap schrijven die ik erbij zal doen.
Ik wil graag bestellen maar ik heb geen financiële ruimte, wat nu?
Helaas kan ik je hier niet direct bij helpen. Wel zou je voor een planner met korting het huidige aanbod met tweedekans planners op de website in de gaten kunnen houden. Of meld jezelf aan voor de nieuwsbrief zodat je automatisch op de hoogte wordt gehouden als er (kortings-)acties zijn.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar mijn kortingscode werkte niet. Kan de korting alsnog verrekend worden?
In principe niet, omdat ik graag met je had meegekeken wat er mis ging voordat je de bestelling had geplaatst. Gaat het om een persoonlijke kortingscode of was er een andere reden waardoor je toch de bestelling al hebt gedaan? Neem dan even contact op per email met de klantenservice en dan kijk ik graag met je mee en vinden we samen een oplossing.
Ik heb een printable besteld, maar waar kan ik deze downloaden?
Na afronding van je bestelling krijg je uiteraard direct toegang tot je printable(s). De downloadlink(s) zie je direct staan in het bevestigingsscherm nadat je de bestelling hebt afgerond, maar ontvang je daarnaast ook in de bevestigingmail (in de rechterkolom onder ‘downloads’). Heb je een account aangemaakt? Ook daar kun je al je downloads terugvinden. Mocht er iets anders misgaan of je downloadlimiet is per ongeluk overschreden, neem dan gerust even contact met mij op en dan help ik je graag verder!
Verzendkosten en leveringen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik doe mijn best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk jouw bestelde artikelen in huis hebt. Concreet wordt er op dit moment twee keer per week ingepakt, namelijk op dinsdagavond en vrijdagmiddag. De verzending gebeurd in ieder geval binnen 1-3 werkdagen. Dit tijdsbestek is uitgezonderd feest- en weekenddagen.
Op deze pagina over verzendinformatie lees je alles over dit onderwerp.
Bestel je gepersonaliseerde planners of artikelen met een grotere oplage? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. Je ontvangt altijd een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen. Planjeweek.nl is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport.
Heb je binnen Nederland of België na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Hoe worden de verzendkosten berekend?
Dit wordt berekend aan de hand van de tarieven van PostNL en DHL. Voor bestellingen van 60 euro of meer zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland. De verzendkosten verschillen per product, afhankelijk van het formaat en gewicht. De verzendkosten zijn inclusief verpakkingsmateriaal, eventuele extraatjes en administratiekosten. In het winkelmandje zie je de juiste verzendkosten die kunnen verschillen van €4,25 (brievenbuspakketje) tot €5,95 (pakketpost) binnen Nederland.
Verzenden jullie ook naar andere EU landen?
Jazeker, dit is mogelijk. Standaard versturen wij binnen Nederland of naar België of Duitsland, maar verzendingen naar andere EU landen zijn op aanvraag. Wij verwerken deze bestellingen handmatig en hebben eerder planners verzonden naar o.a. Oostenrijk, Portugal en Luxemburg. Informeer gerust per email naar de verzendkosten en geef meteen de artikelen door die je graag zou willen bestellen. Dan regelen we het van daaruit verder.
Mijn pakketje heeft de status ‘afgeleverd’ maar is nog niet bezorgd, wat nu?
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen! Is de status nog maar sinds een paar uur veranderd naar ‘afgeleverd’? Ik zou je willen adviseren en vragen nog heel even af te wachten. Vaak komt het pakket alsnog (is het bijvoorbeeld al eerder gescant dan afgeleverd en zal het nog steeds op de verwachte afleverdag bezorgd worden) of is het bij de buren of een andere plek achtergelaten. Vraag het daarom voor de zekerheid altijd even bij je buren na. Is je pakketje na een paar dagen nog steeds niet terecht? Neem dan even contact op per email met de klantenservice en dan kijk ik graag met je mee en vinden we samen een oplossing.
Ik heb helaas een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen! Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Ik zal hierover contact opnemen met het magazijn en de mensen die de bestellingen verwerken. En natuurlijk krijg je dan alsnog het juiste product nagestuurd. Neem even contact op met de klantenservice per email met daarin jouw ordernummer en een foto van het product wat je verkeerd ontvangen hebt. Dan kan ik met je meekijken wat je geleverd hebt gekregen en dit netjes voor je oplossen.
Retourneren en/of klachten
Hoe werkt retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Bekijk deze pagina voor alle informatie over retourneren en het downloaden van het herroepingsformulier. Meld wel altijd even van tevoren dat je (een deel van) je bestelling wilt retourneren! Dit kan het gemakkelijkste door even een email naar de klantenservice te sturen.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?
Wat vervelend! Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Helaas komt het af en toe toch voor dat een bestelling beschadigd tijdens het transport. Heb je een beschadigd product ontvangen? Neem dan contact met mij op. Ik denk graag met je mee en samen vinden we een passende oplossing!
Kan ik één of meerdere artikelen ook ruilen?
Ja, het is helemaal geen probleem om één of meerdere artikelen te ruilen als je van gedachten bent veranderd. Neem hiervoor even contact met mij op. Als je bestelling nog niet verzonden is dan ga ik proberen of jouw order nog aangepast kan worden. Is jouw bestelling al bezorgd? Dan kun je de artikelen die je wilt ruilen terugsturen en zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Je draagt zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?
Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact met mij op als je per ongeluk een verkeerd bezorgadres hebt doorgegeven. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Als de bestelling al naar je onderweg is dan zal het pakket hoogstwaarschijnlijk door de vervoerder retour worden gestuurd.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? Ik raad je aan om je klacht eerst bij mij kenbaar te maken door mij een email te sturen. Ik denk graag met je mee over een passende oplossing. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Productvragen
Welke uitwisbare Pilot FriXion pen moet ik kiezen?
Er is veel keuze dus ik begrijp dat het lastig kiezen kan zijn welke pen de beste keuze voor jou persoonlijk is. Speciaal daarvoor is het blog "Welke uitwisbare Pilot FriXion pen moet ik kiezen?" geschreven.
Waarom zijn er momenteel alleen ongedateerde planners te koop?
Om meerdere redenen. Een ongedateerde planner heeft als grootste voordeel dat het de gebruiker de meeste flexibiliteit biedt. Je kunt starten wanneer je wilt en bent niet gebonden aan een bepaald kalenderjaar waarin je de planner moet gebruiken. Met een ongedateerde planner ben je dus vrij om ook af en toe een dag of week niet te plannen en bijvoorbeeld de vakanties over te slaan, zodat er geen planruimte verloren gaat. Daarnaast brengen ongedateerde producten voor mij als kleine-webshophouder, ook het minste risico met zich mee. Wil je toch liever een gedateerde planner? Iedere planner is makkelijk zelf gedateerd te maken door zelf de data erin te schrijven.
Ondanks al deze voordelen wordt er toch af en toe gevraagd naar een planner met voorgedrukte data en daarom heb ik besloten om voor de allereerste keer een planner voor het jaar 2026 uit te gaan brengen! Schrijf je hier in voor de wachtlijst en ontvang als eerste bericht én een leuke kortingscode zodra je medio 2025 kunt bestellen.
Mijn uitwisbare Pilot Frixion pen is best snel leeg gegaan. Klopt dat wel?
Vervelend dat de pen al zo snel leeg is geraakt! Hoewel ik heel moeilijk kan inschatten hoeveel er precies mee geschreven is, staan de pennen er helaas wel om bekend dat ze redelijk snel leegraken. Dit komt door de speciale thermische inkt (waardoor ze uitwisbaar zijn) en dat zal een andere samenstelling / dichtheid hebben dan normale inkt. Voordeel is wel dat de pennen allemaal navulbaar zijn en deze navullingen in alle kleuren kun je bestellen in de webshop. Op die manier kun je veel en lang gebruik maken van je nieuwe pen en hoef je niet steeds een nieuwe te kopen.
Ik heb behoefte aan of een idee voor een nieuw product! Hoe kan ik dit met je delen?
Wat leuk! Ik stem het assortiment graag zo goed mogelijk af op de behoeften van mijn klanten. Op de ideeënbus-pagina kun je je idee insturen en ook meteen de actievoorwaarden terugvinden. Werkt het formulier niet? Stuur dan even een mail met alle informatie over het product waar jij echt op zit te wachten en ik ga ernaar kijken.
Mogelijkheden
Ik ben geïnteresseerd in de verkoop van producten van Planjeweek.nl. Kan ik ook bij jou inkopen?
Wat leuk dat je interesse hebt in het inkopen van planners van Planjeweek.nl. Dat is zeker mogelijk! Lees op deze pagina meer informatie of stuur even een email met daarin jouw wensen. Ik help je dan graag verder!
Ik ben geïnteresseerd in een planner op maat. Wat is hierin mogelijk?
Het laten ontwerpen en drukken van een op maat gemaakte planner of agenda is helaas een heel kostbaar iets. Deze maatwerk planners zijn eigenlijk alleen betaalbaar als je een grotere oplage afneemt, omdat dan de prijs per stuk aanzienlijk lager is. Maatwerk en personalisatie van bestaande planners bied ik om die reden alleen aan zakelijke klanten zoals bedrijven en praktijken aan en alleen vanaf een grotere oplage van bijvoorbeeld 10 of 25 stuks (afhankelijk van het soort product). Helaas kan ik je niet helpen als je interesse hebt om maar één planner op maat te laten maken.
Ik wil graag meerdere planners tegelijk bestellen. Kan ik korting krijgen?
Dat kan zeker! Bij iedere planner vind je op de productpagina een tabel terug waarin je volgens bepaalde tredes met steeds hogere volumekorting kunt bestellen. Wil je graag hogere aantallen bestellen, vanaf 10 stuks? Ook dat kan natuurlijk! Neem even contact met mij op door een email te sturen en ik maak een offerte op maat voor je. Op de pagina over volumekorting en grotere oplages kun je over dit onderwerp ook meer informatie terugvinden.
Ik volg een opleiding en voor een project wil ik graag wat vragen stellen. Kan dat?
Leuk om te horen dat je geïnteresseerd bent in meer informatie. Ik krijg dit soort verzoeken echt heel vaak en hoewel ik graag zoveel mogelijk mensen help, moet ik daarnaast ook selectief zijn in waar ik mijn tijd en energie in steek. Ik kies er daarom voor om je door te verwijzen naar de blogs die ik geschreven heb en nodig je uit om rond te kijken op deze website. Hier kun je ook al veel informatie en voorbeelden terugvinden. In ieder geval wens ik je veel succes met je project!
Heb je een andere vraag?
Neem dan even contact op met mij via de contactpagina. Ik help je graag en zal jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.